Pristatymas & Grąžinimas : www.bluefox.lt - Turistinė ir specializuota ekipuotė, žvejybos reikmenys, aktyvus poilsis
Lietuvių  Русский  English  Latviski  Eesti  Polskie  deutsch  

Pristatymas & Grąžinimas

1.Prekių pristatymas ir siuntinio priėmimas
1.1 Išsiuntimas vidutiniškai trunka 2-4 darbo dienas per LP Express pasiųntinių tarnybą, 3-5 darbo dienas registuotu paštu, 2-4 darbo dienas per "LP EXPRESS 24", Omniva, Smartpost arba Venipak terminalą. Pristatymas gali užtrukti iki 2-4 savaičių, jeigu prekė į sandėlį bus gauta artimiausiu metu, bet apie tokį ilgą pristatymo terminą pirkėjas bus iš karto informuotas. Daugiau apie pristatymą vykdomą per pasiųntinių tarnybą galima sužinoti čia
Daugiau apie pristatymą vykdomą per "LP EXPRESS 24" terminalus galima sužinoti čia


Daugiau apie pristatymą vykdomą per "Omniva" terminalus galima sužinoti čia


Daugiau apie pristatymą vykdomą per "Smartpost" terminalus galima sužinoti čia


Daugiau apie pristatymą vykdomą per "Venipak" paštomatus galima sužinoti čia


1.2. Kilus nesklandumams, nesusijusiems su Pardavėju, siuntinys gali buti pristatytas vėliau, apie ką Pardavėjas įsipareigoja pranešti Pirkėjui elektroniniu paštu ir suderinti tolimesnius pardavimo/siuntimo veiksmus.
1.3. Siuntinys pristatomas registruotu paštu Pirkėjo nurodytu pašto adresu, bet dažniausiai pašto darbuotojas palieka pranešimą pašto dėžutėje ir Pirkėjas turi atsiimti siuntą iš pašto skyriaus, pateikus savo asmens tapatybės dokumentą. Siuntinys pristatomas per LP Express terminalus į Pirkėjo pasirinktą terminalą
1.4.1 Siuntimo kainos per kurjerių tarnybą Lietuvoje skaičiuojamos pagal siuntinio svorį. Siuntimo kaina išskaičiuojama automatiškai ir parodoma formuojant užsakymą.
1.4.2 Siuntinio svoris su pakuotė (masė BRUTO) per "LP EXPRESS 24", "Omniva", "Smartpost" ir "Venipak" terminalą: iki 30 kg
Siuntimo kainos su PVM: nuo 2.30 Euro
(LP Express - jeigu užsakymo prekės tilps į dėžę su išmatavimais iki 44cm x 75.5cm x 61cm)
(Omniva - jeigu užsakymo prekės tilps į dėžę su išmatavimais iki 38cm x 39cm x 64cm)
(Smartpost - jeigu užsakymo prekės tilps į dėžę su išmatavimais iki 33cm x 39cm x 42cm)
(Venipak - jeigu užsakymo prekės tilps į dėžę su išmatavimais iki 39cm x 41cm x 61cm)

LP Express terminale galima sumokėti ir pristatymo metu, bet tai papildomai apmokama paslauga. Plačiau apie mokėjimo būdus galite perskaityti ČIA

Pastaba: Gavėjas iš gavimo terminalo privalo atsiimti siuntą per ne ilgesnį nei septyniasdešimt dviejų valandų terminą, skaičiuojant nuo pristatymo momento.
1.5 Prekių pristatymo į užsienį, terminų ir garantijų klausimus Pirkėjas turi derinti su Pardavėju iš anksto elektroniniu paštu.
1.6. Kurjeris, neradęs Pirkėjo jo nurodytu adresu, palieka jam pranešimą, o siuntinį pristato į artimiausią pašto skyrių.
1.7. Atsiimdamas siuntinį, Pirkėjas turi įsitikinti, kad pakuotė nepažeista. Jeigu pažeidimų yra, Pirkėjas turi patikrinti, ar prekės nebuvo sugadintos transportavimo metu. Radus pažeidimų, surašoma akto forma (pridedama kiekvieno siuntimo metu).
1.8. Jeigu 1.7 punkte nurodyti veiksmai nebuvo atlikti, Pardavėjas nėra atsakingas už prekių transportavimo metu atsiradusius defektus.
1.9. Atsiėmus siuntinį iš pašto, pirkėjas pilnai atsakingas už siuntinį.

Klientų žemėlapį galite peržiūrėti ČIA.

2.Prekių grąžinimas ir taisymas
2.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, kokybiškos grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
2.2. Norėdamas grąžinti prekę(es) 2.1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi kreiptis el.paštu info@blockpost.lt arba blockpost.lt@gmail.com ir užpildyti gauta el.paštu prekių grąžinimo aktą ir pateikti jį kartu su grąžinama preke(ėmis). Klientas gali grąžinti prekę(es) jam patogiu būdu, suderinus jį su pardavėjų el.paštu. Arba atlikti grąžinimo veiksmą per 2.4 punkte aprašyta sistemą. Tokiu atveju grąžinamo akto nereikia pildyti.
2.3. Taisyklių punkte 2.1 numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.
2.4. Kokybiškų prekių grąžinimą Pirkėjas apmoka savo lėšomis. Tokiu atveju klientas gali savarankiškai užregistruoti grąžinamą prekę svetainėje https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/bluefox-lt ir grąžinti ją per Omniva paštomatų sistemą. Svetainėjė taip pat nurodyta paslaugos kaina.


Gamintojai

Ar matėte ...

 

Dovanų čekis


Latvijas interneta veikali 
Ani.lv Latvijas Marketpleiss - ērti pirkumi ar 2 klišķiem.


Ceno.lv